Покупець має право на повернення Продавцеві або обмін непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення або обмін товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковку, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем.

Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», проводиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

  1. Ознайомтесь зі списком товарiв, якi не пiдлягають поверненню.
  2. Напишiть запит на пошту daria.kozodoi8@gmail.com, або в Telegram / Viber за номером +38 (063) 329 46 20.У запиті потрібно вказати: номер телефону  або номер замовлення;
  • товар(и), якi повертаєте, та причину повернення;
  • додайте фото дефектiв (якщо є).

 3. Зачекайте на відповідь протягом 3 робочих днів (пн-пт з 8:00 до 17:00).

 

Заява на повернення коштів:

Після того як ми отримали товар та узгодили  повернення коштів, на електронну адресу «необхідно зазначити адресу» необхідно відправити пакет документів, який включає в себе:

  1. Скан або фото заяви, заповненої від руки (завантажити заяву) чи написаної від руки, якщо немає можливості роздрукувати шаблон. Обов'язкові для заповнення всі поля.
  2. Скан-копію або фото паспорта/ id карти (1-4 сторінка).

В темі листа обов’язково вкажіть — Заява на повернення коштів за замовленням № *номер замовлення*.

 

Повернення коштів здійснюється протягом 3-7 робочих днів з моменту отримання від вас заяви.

 

Товари, що не підлягають поверненню/обміну:

  • товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, бандажі, компресійна білизна, молоковідсмоктувачі і таке інше;
  • предмети гігієни;
  • підгузки;
  • зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  • продукти харчування належної якості;
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи, подушки, ковдри;
  • спідня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички, рукавиці;
  • нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
  • одяг та товари для немовлят (пелюшки, пляшечки для годування, соски, пустушки, поїльники і таке інше);
  • м'які чи надувні іграшки.

 

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитись, перейшовши за посиланням.

Повернути такі товари можна тільки через виявлення браку або невідповідність замовленню. Якщо ваше звернення викликане неналежною якістю товару або невідповідністю замовленню, повернення / обмін товару ми здійснюємо за свій рахунок.